Hatalmas érdeklődés a Popeyes gyorséttermek iránt Budapesten
Az amerikai Popeyes gyorsétteremlánc első budapesti egysége október közepén nyitotta meg kapuit a Westend bevásárlóközpontban, és azóta folyamatosan hosszú sorok kígyóznak a bejárat előtt. Az új étterem iránti lelkesedés a nyitónapján tapasztalt hihetetlen energia és vendégszeretet demonstrálja, hogy a magyar vásárlók is hamar megszerették a Popeyes híres csirkéit.
Sümegi László, a cég ügyvezető igazgatója a megnyitón hangsúlyozta, hogy a látogatók készen állnak arra, hogy a világ más pontjain már népszerűvé vált ételeket itthon is élvezzék. A nyitó napra valóban rekordlátogatottsággal reagáltak a helyiek, hiszen már napokkal előtte hatalmas érdeklődést mutattak az étterem iránt.
Régi riválisok a piacon
Az újonnan megnyílt Popeyes hasonló árképzést alkalmaz, mint a már évek óta működő gyorsétteremláncok, mint például a McDonald’s és a KFC. A kereskedők figyelmét e márkák és a Popeyes közötti verseny az ételudvaron és az utcákon is érezhető, hiszen a helyi kedvencek közötti rivalizálás kihat a vásárlók döntéseire.
További terjeszkedési tervek
A Popeyes nemcsak Magyarországon, hanem nemzetközi szinten is nagy terjeszkedésbe kezdett. A lánc már jelen van Spanyolországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban, Romániában, Franciaországban, Csehországban és Olaszországban is, több mint 4300 étterem működik világszerte. Magyarországon az ügyvezető igazgató korábban jelezte, hogy a budapesti étterem megnyitása csupán az első lépés a hazai növekedési tervek megvalósításában.
Jövőbeli céljaik között szerepel, hogy Romániában 2033-ig 80 új egységet nyissanak, míg Csehországban 2024-re 60 új étterem megnyitását tervezték. Olaszországban pedig 2025 végéig további 17 új egységet terveznek.
A lokális verseny és a válaszok
A Popeyes nyitása és hatalmas sikere a helyi riválisok számára is új kihívások elé állítja őket. A Tóth testvérpár, akik a Travis’ Tenders csirkés hely üzemeltetői, úgy döntöttek, hogy a nyitónapon 1000 csirkefalatot osztanak ki a vendégek között, ezzel próbálva felnőni a Popeyes fényes bevezetéséhez.
A látogatók számára a bevásárlóközpont padlóját felmatricázták, hogy segítsenek eligibilitásban a Popeyes megtalálásában, emellett kordonnal választották le a várakozókat a zűrzavart elkerülendő. A kereslet növekedése és a szigorú belépési szabályok is azt jelzik, hogy a vendégek készen állnak erre az új ízélményre.
Ahogy a sorok folytatódnak, úgy tűnik, hogy a Popeyes gyorsétteremlánc jövője Magyarországon ígéretes, a célzott terjeszkedés pedig további izgalmakat ígér a hazai vendéglátóiparban.
Forrás: www.vg.hu/cegvilag/2025/11/popeyes-etteremlanc-travis-tenders
